Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie stron internetowych, czyli SEO nie jest jednorazową akcją, a długotrwałym procesem poprawiającym pozycję w Google. Kompleksowe usługi SEO są to działania na stronie www i poza nią, dążące do wyświetlania Twojej strony internetowej na topowych pozycjach w wynikach wyszukiwania na daną frazę kluczową.
Dla kogo jest SEO?
Wierzymy, że każda firma posiadająca własną stronę internetową powinna zadbać o jej widoczność w Google. Specjaliści SEO z Sztuka Tworzenia Marki pomogą Twojej stronie osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie stron, jako element SEO (Search Engine Optimization) ma podstawową przewagę względem innych działań marketingowych w Internecie. Efekt pozycjonowania stron www jest długotrwały. Budując siłę strony, budujesz siłę marki. Pokazując rozbudowaną, czytelną i dobrze widoczną stronę dajesz najlepszą wizytówkę dla swojego biznesu.
Uważamy, że SEO jest niezbędnym elementem promocji Twoich usług w Internecie. Gwarantuje lepszą widoczność Twojego serwisu, a co za tym idzie, zwiększoną sprzedaż.
Jak to robimy?
Dopasowywanie słów kluczowych.
Kluczowy element procesu SEO. Wraz z Tobą wybieramy słowa kluczowe, wokół których tworzona jest strategia SEO. Audyt SEO i optymalizacja strony www. Na podstawie dopasowanych słów kluczowych przeprowadzamy Audyt SEO Twojej strony internetowej. Jest on zbiorem wytycznych, na podstawie których serwis powinien być zoptymalizowany.
Jak działa pozycjonowanie stron www?
SEO to ogół działań dążących do zwiększenia widoczności strony internetowej w Google oraz poprawy pozycji serwisu w wynikach wyszukiwania. Ma to na celu realizację najważniejszego założenia procesu pozycjonowania strony www, czyli zwiększenia ruchu na stronie. Większy ruch, to lepsza sprzedaż.
Jak wygląda proces pozycjonowania strony w Google? Na początek wybieramy słowa kluczowe, które powinny przynieść najwięcej sprzedaży Twojemu biznesowi. Później robimy audyt SEO Twojej strony internetowej oraz współpracujemy z Tobą przy jego wdrożeniu. Dzięki temu poprawiamy na stronie takie elementy jak np. nagłówki, meta tagi, treści, linkowanie wewnętrzne, adresy URL i wiele innych. W ten sposób wysycamy serwis pozycjonowanymi frazami i optymalizujemy go pod kątem SEO.
W drugiej fazie współpracy pozyskujemy linki oraz tworzymy treści dla Twojego serwisu internetowego, jak i również udzielamy wytycznych w kontekście dalszego rozwoju portalu. W trakcie całego procesu pozycjonowania w Google dbamy, aby podejmowane działania były zgodne z wytycznymi, dzięki czemu Twoja strona internetowa poprawi swoją pozycję.