Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/klient.dhosting.pl/piotrowskim/sztukatworzeniamarki.pl-woo7/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/klient.dhosting.pl/piotrowskim/sztukatworzeniamarki.pl-woo7/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/klient.dhosting.pl/piotrowskim/sztukatworzeniamarki.pl-woo7/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708
This is it! – Jak stworzyć logo marki modowej? – Sztuka Tworzenia Marki

This is it! – Jak stworzyć logo marki modowej?

  • STWORZENIE MARKI
Move Down

Client

Anthony and Co.

Role

STWORZENIE MARKI

Year

2016

Logo marki modowej jest coraz bardziej pożądanym produktem. Świat mody powoli odwraca się od sieciowych marek w kierunku mniejszych marek, często pojedynczych projektantów, którzy coraz silniej zaczynają budować swoje własne marki modowe. Jednym z najważniejszych wyróżników dla takiego brandu jest logo. W świecie mody jest on szczególnie ważny, gdyż widnieje w sklepach na ubraniach, metkach budując rozpoznawalność danego projektanta czy serii ubrań.

Jedna z takich marek, – This is it! będąca jednocześnie butikiem zwróciła się do nas o stworzenie czytelnego, ale bardzo rozpoznawalnego i łatwego w odbiorze logo. Podjęliśmy się tego zadania z ogromną chęcią. Poniżej prezentujemy więc to w jaki sposób powstało logo This is it!

Logo marki modowej. Jak je zaprojektować?

 Tworzenie logo zawsze jest procesem złożonym. W pierwszej kolejności należy poznać wizję właściciela marki i tego co pod tą marką chce zaoferować światu. Może to być wysoka jakość produktu, unikalny design. W przypadku marek modowych jest to zawsze pewnie indywidualny styl ubiorów, który inspirowany jest jakimiś rzeczami. W toku naszej pracy poznajemy więc dokładnie wszystkie skrywane przez właściciela tajemnice.

Kolejny etap to określenie tego jak ta marka ma się pozycjonować na tle innych. Warto więc zastanowić się czy jest to marka nowoczesna, odważna czy może skierowana bardziej do osób lubiących stałość, niezmienność. W przypadku This is it! sytuacja wyglądała odmiennie. Marka przełamuje pewne stereotypy łącząc nowoczesność z oryginalnością rzeczy tradycyjnych. Nie mniej określiliśmy ją jako marka nowoczesna.

To podejście implikowało nasze działania projektowe nad logo. Wiedzieliśmy, że logo musi być nowoczesne, proste, ale też na tyle silne i rozpoznawalne. Ważne było również to, że logo marki modowej This is it! musiało być proste w formie aby mogło być z łatwością aplikowane na różnych materiałach.

Tak wyglądały pierwsze propozycje logo

Nawiązania były różne, od wieszaków po włóczkę nici. To wszystko jednak nadal było zbyt skomplikowanym znakiem, który będzie można łatwo umieścić i wyprodukować.

W finale logo przyjęło formę prostokąta w którym w środku była wypisana nazwa. To ona niesie w somie cały ładunek emocjonalny marki, dlatego stała się centralnym puntem i znakiem samym w sobie. Podzielenie jej na dwie części i nałożenie na drugim słowie apli sprawa, że jest ono wyraźniejsze. Dzięki teamu łatwo jest je również nanosić na różne materiały.